17 januari 2008

Besatt



Sedan jag (och min sambo) flyttade ut från stan och bosatte oss på vår lilla ö mitt i klorofyllen har jag blivit besatt. Besatt av tv-serier: Lost (vilken tycker ni är snyggast – Sawyer eller Jack? Mmm Sawyer säger jag), Doktor House (snygg tv-doktor med vass tunga som antagligen lider av någon bokstavskombo), Örnen (superbästa danska polisserien jag sett på länge med en riktig läckerpudding i huvudrollen som självaste Örnen). Så här blir det när det är långt att ta sig till bio, teater och andra förströelser.
Just nu är min underhållningsstatus ganska likt en ÖKEN:
House har sändningsuppehåll till 25 januari (i och för sig hyfsat snart ...), Lost börjar inte förrän 13 februari (snyft!) och Örnen har (tyvärr) landat för gott.
Mitt öde är som alltid alla dessa evinnerliga barnböcker och det är GANSKA boring.

Inga kommentarer: