16 mars 2009

Bästa presenten får man alltid av sig själv

Kolla, kolla, kolla! Detta lilla smycke har jag fått av mig själv! Tack snälla jag, det är en gammal önskan som nu går i uppfyllelse.
Från och med i dag kommer mina stavpromenader med en ljudbok i öronen att bli himmelska! Jag kommer troligen att gå varv efter varv på ön tills jag A: har nött ut skorna, alternativt B: ljudboken tar slut. Jag inleder den nya trenden walking & reading med Henning Mankells Kinesen. Utlåtande kommer snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej läser på barnens bokklubb att det ska komma en barnbokens litteraturhistoria! Suveränt!

Magica de Hex sa...

Visst är det! Sedan länge efterlängtad!

AnnCharlott sa...

Det är bättre att gå till musik då får man upp en rejäl fart (ja om man inte lyssnar på något alltför sävligt förstås)