12 april 2009

Trädgårds-tillskott















New Dawn: enligt utsago från trädgårdsexperterna den snyggaste, bästa, tåligaste, mest rikblommande klätterros som tänkas kan.
Clematis White Swan: Mängder med vita, fluffiga, svanliknande blommor som liksom svajar i vinden.
Clematis warszawska Nike: Pupurröd, sammetslen, storblommig supervacker klätterblomma.

Dessa tre har jag nu varit och shoppat och efter konstens alla regler grävt ner vid mitt coola rostiga armeringsjärn. Hur snyggt kommer detta inte att bli??!!

Heja våren! Heja våren!

2 kommentarer:

Mifflan sa...

Tack för lite inspiration! Jag är världshistoriens sämste trädgårdsmästare. Hade höga tankar om min kapacitet innan vi köpte hus... Lite färdiga blommor och snygga krukor borde väl ändå jag klara av...

Magica de Hex sa...

Dessa tre + en bokarbinda ska klättra mot ett nät av rostigt armeringsjärn. Blir supersnyggt på några år förstås ...