1 december 2009

Att julklappshandla

Detta med att handla julklappar blir i år ett bekymmer. Dvs till de små barnen, de stora vill ändå bara ha presentkort och pengar. Jag har inte hunnit beställa ur årets leksakskatalog på jobbet och jag pallar inte att springa runt i affärer och slåss med kryckorna och försöka skydda mitt lilla brutna högerben.
Vad göra?

Jag får helt enkelt tvinga barnens redan överstressade mammor att utföra denna shopping till mig. Att be sambon vore att be om att få leva med en extra sur karl i flera dagar – det ger jag mig inte in på ...

Eller ska man våga sig på att beställa saker via nätet? Vad säger ni?

4 kommentarer:

Speja sa...

Varför inte testa nätet? Jag har hittat något som heter abcleksaker.se, de har leksaker indelat efter intressen, åldrar med mera. Finns en hel del lite annorlunda saker där. Om man får tipsa, alltså.

En del av mej sa...

Nätet till hälften och så kan man fixa någon av klapparna själv och kanske stå ut med en sur sambo som i kompensation kan få en fin julklapp. Kan det vara ett tips?

Magica de Hex sa...

Tack Grace det var ett kul personlighetstest på din blogg. Ska kolla in shopping på nätet ...

M/S Design sa...

Jag handlar nog på nätet nån gång i månaden och hitills har det gått bra men aldrig med kort, faktura el.förskotts betalning brukar det bli.