9 januari 2010

Min bloggidol

Eftersom alla bloggare hela tiden håller på och tackar varandra, och nominerar varandra till olika blogg-priser och gud vet vad, så tänkte jag för en gångs skull passa på och nominera världens bästa blogg-hjälperska: Lisa som innehar bloggen Onekligen. Missa inte att gå in på hennes blogg om du vill ha dig ett gott skratt! Inte nog med det, hon är också den som hjälpte mig igång att blogga för ett par-tre år sedan, hon hjälpte mig på nytt häromdagen med en teknisk detalj på bloggen och också hur jag skulle göra för att blogga från min iPhone. Och detta trots att jag har haft min iPhone i ett drygt halvår och hon i typ en kvart! Men så är hon inte fyllda 30 ännu!

Det är bara att inse att man är översprungen, outvecklad, senfärdig, oteknisk, ovetande och ganska dum. Men för bövelen, det fanns ju inte ens tv när jag föddes! Så vad begär ni?

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Man får helt enkelt vara tacksam för att den unga generationen finns till hands...

Magica de Hex sa...

Absolut! Rätt tänkt.

Lisa sa...

Gulle dig!