15 februari 2010

Inte alla hjärtans dag men ...

... att få fyra buketter med vita tulpaner (älskar vita blommor) måndagen den 15:e februari smäller väl nästan högre, va? Han är smart min sambo. Han ser helt oförstående ut när någon påpekar att det snart är en viktig dag, och sen slår han till just när man är färdig att ge upp och ta ut skilsmässa. Och han gör det med en otroligt oskyldig min. Smart gosse det där. Vet att jag smälter inför dessa tulpan-mängder. Billigt trick som funkar super.

5 kommentarer:

Vera sa...

*ler* Jag fick oxå min present dagen efter - en svart toaring som jag suktat länge efter. Inte så romantiskt kanske - men fullständig glädje ändå :)

M/S Design sa...

Å vilken fin bukett med vita tulpaner, ja rätt vad det är så kan dom överaska.
Mariana

Magica de Hex sa...

Ja, huvudsaken att man blir ihågkommen någon gång!

AnnCharlott sa...

Mm tulpaner. Det är så fint.

nillas liv på pinnen sa...

Ah, superdupervackert!