4 februari 2010

Massa skit om mig

Det verkar vara mäkta populärt att då och då blogga om sig själv. Det har jag sett på mängder av olika bloggar så jag tänkte att det kanske är dags att jag också delar med mig av min fantastiska personlighet. Vad sägs? Nu kör vi!

Yrke: Redaktionshäxa med förkärlek till fantasifulla barnböcker
Utseende: Kort, kurvig på gränsen till småfet, brunhårig (de gråa tonas bort) kvinna som i princip sett sina bästa år
Gillar: Rödtjut, mögliga ostar, pellisar, några korta släktingar och massa bra ord inbundna i pärmar
Ogillar: Snåla egon, folk som inte lyssnar på vad andra säger, rasism
Motto: Skit i vad grannarna tycker
Förebilder: Folk som går sin egen väg utan att snegla på andra
Dröm: Att skriva en massa bra ord inbundna i en pärm, kanske en jycke
Före döden: Resa till Nya Zeeland, Australien och lite Asien

Nu kommer jag inte på något mer!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Häxa? Det är ju jag som är häxa. Fast vi kanske kan dela. Och jag är absolut tjockare än du...

M/S Design sa...

Inte lätt att skriva om sig själv!
Du skrev nog fel det ska va en kvinna i sina bästa år, och med en härlig humor.
Mariana

Susanna sa...

Mycket Asien...Kram S

Speja sa...

Kul att läsa, kul att veta - fast en del av det har jag ju listat ut innan...