11 mars 2010

Långnäsa

Som om något barnbarn ville umgås med mig?! Icke. I förrgår ville inte den 5-åriga huliganen gå till simskolan (trots att detta gått bra så många gånger förr ...) och idag skulle jag och lill-minsta-3-års-huliganen gå på operan - som sagt - och se dockteater-opera. Men icke det heller. Han skrek som en stucken gris när jag försökte hämta honom ... Han var hemma med pappsen och storasyrran som var sjuk, vilket var ett minus. Att hämta på dagis hade nog gått bättre. Jag åkte till Pris-Extra och roade mig med att handla mat i stället. Tjoho, vad festligt det var!

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Haha, besvärligt att de ska ha egna viljor! Räcker det inte att vi har det, liksom? =)

Magica de Hex sa...

Javafan, jag ska skippa alla snorungar nu! Mot friheten!