25 maj 2010

Mera shopping

Eftersom jag nu blivit så HIMLA smal så har jag inga byxor som passar längre (jo, ett par blåjeans och ett par vida, svarta fin-vinterbyxor). Jag ska ju gå ner ca 4-5 kg till så egentligen borde jag inte köpa några brallor nu, men vad göra? Kan ju inte gå i tunika och leggings varenda dag ... Jag har ju egentligen ALDRIG kjol utom på högsommaren när det är så varmt så att man kan gå barbent.
Hur det nu var så köpte jag iaf ett par tunna svarta sommarbyxor och en vit t-shirt med stora svarta prickar (som jag bara inte kunde motstå ... älskar prickigt!) idag.

Härligt att ha ett par byxor igen!

6 kommentarer:

Maj Korner sa...

Jag kanske kan ärva kläderna du växt ur? :-)

M/S Design sa...

Snyggt jobbat,kul med ny garderob.
Mariana

Magica de Hex sa...

Maj: SÅ smal är jag inte. Än.
Mariana: Ja, kul att känna sig fräsch.

Magica de Hex sa...

Maj: SÅ smal är jag inte. Än.
Mariana: Ja, kul att känna sig fräsch.

Speja sa...

Grattis! Så kul, då är det bara lite kvar. Måste vara en härlig känsla (och alldeles lagom inför sommaren)

Magica de Hex sa...

Speja: Helt underbart!