31 maj 2010

Vilken mardröm!

Drömde i natt att jag och en man (oklart om det var min fd eller nuvarande ... vad säger det?) i en stuga där en björn strök omkring utanför. Den kom närmare och närmare och till sist försökte den bryta sig in! Det sista jag kommer ihåg - innan jag vaknade helt svettig - är att björnen hade lyckats slå in en av sina ramar och viftade med sina långa klor för att få bättre fäste för att riva hela dörren ... FY vad läskigt det var!!
Någon som har en tolkning av detta??

3 kommentarer:

M/S Design sa...

Värdelös på drömtolkning,olustigt att drömma såna våldsamma drömmar.
Krya på dej.
Mariana

Maj Korner sa...

Nä, jag är ingen drömtolkare. Inte ens en drömfångare eftersom jag inte minns mina egna.

Speja sa...

Nää, det vågar jag mig inte på. För ett tag sedan drömde jag att jag slogs med nazister och drämde till dem så att de ramlade i lervällingen vid ett koncentrationsläger. Eh?