13 juni 2010

Det här med apps och iPhones och så ...

Jag är prylfreak (på vissa områden), det är bara att konstatera. När Macbook kom, var jag tvungen att ha en sådan, när SonyEricssons nya telefoner kom, var jag bara tvungen att ha en ny sådan varje år och när iPhone kom måste jag såklart skaffa en sådan pronto! Problemet är bara att det kommer nya saker hela tiden. Nu är min PowerBook G4 snart 5 år gammal och börjar och bli skavankig så den vill jag byta ut. Och min iPhone har för det första spräckt glas och snart kommer ju dessutom iPhone 4 ...

Hur ska man stilla alla dessa neeeeeds???

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Ta tjänstledigt. No money, no pryls.

M/S Design sa...

Jag är tvärt om gillar inga såna prylar.
Nöjer mej med sms.
Mariana

Magica de Hex sa...

Nilla: FÖR dyrt hus också! Nybyggt för 2 år sen!

Susanna sa...

Ja, den måååååste vi bara ha.....