19 augusti 2010

Åh, så skönt!

Kommer just från min fantastiska naprapat som jag har gått till, till och från i mer än 20 år. Efter ryggskottet jag hade i juli behöver jag gå till henne då och då, säkert hela hösten, för att få ordning på det hela. Naprapaten ger mig massage, knäcker lite fint på ryggraden och knådar till mig rätt så rått. Det är helt enkelt ljuvligt skönt! Efteråt är jag så avslappnad och mjuk i kroppen. Imorgon ska yngsta dottern och jag åka till Hasseluddens yasuragi ett dygn, det ska också blir ljuvligt. Har beställt japansk akupressur-behandling till oss båda, det ska bli spännande att se vad det innebär.

4 kommentarer:

Maj Korner sa...

Det där låter helt ljuvligt! Jag har aldrig varit hos en naprapat, inte heller fått riktigt massage heller men jag kan livligt föreställa mig att det är skönt.

Magica de Hex sa...

Men du som har så mycket ryggbekymmer borde verkligen unna dig det!

M/S Design sa...

Kan nog behövas efter allt slit med sten.
Mariana

Maj Korner sa...

Fast jag kan inte längre ligga på mage. Och det måste man väl?