1 augusti 2010

En sån kärring jag är!

Så skönt att kliva in i duschen i går kväll, så skönt att slötitta lite på tv:n och framför allt – så SKÖNT att sova i sin egen säng! En sån kärring jag är numera, som får så ont i ryggen av att sova i konstiga och främmande sängar. Så kan jag inte ha det, då blir jag ju fånge i mitt eget hem.
Nu måste ryggen stärkas med diverse övningar och långa promenader framöver. Innan jag bröt foten i november förra året så stavgick jag ett varv runt ön dagligen, det ska nu genast återupptas! Och kanske skulle jag försöka drista mig till att utföra några situps per dag?
Den som lever får se ...

Dessutom har jag gått upp nästan ett kilo på EN vecka ...
Vojne, vojne – nu blir det hårda bananer.

1 kommentar:

M/S Design sa...

Jasså det är en sån man blivit!
Får också ont i ryggen av andra sängar tom.den på landet så nu ska den bytas.
Mariana