11 september 2010

800 grader ... eller inlägg rättare sagt ...

Detta mina vänner är mitt 800:e inlägg på min blogg som startade i mars 2007. Nu måste jag skynda mot mitt 1000:de inlägg. Only 200 more to go!

Kommer just från födelsedagskalas och middag på restaurang med vänner - gillar ni thaimat kan jag rekommendera krogen vi var på - TjabbaThai på Wallingatan 7 i storstaden. Mycket gott och dito prisvärt.
På krogen tog jag farväl av en mycket god vän och dito bloggare som åker hem till Thailand om några dagar (där hon bor numera). På krogen var vi ett 20-tal vänner som ville säga hej då.
Nu ett glas vin tillsammans med min stora älgjägare som återvänt hem. Tre älgar har de stora krigarna fällt ...
Tjaba!

5 kommentarer:

Maj Korner sa...

Det är faktiskt ingen tävling.

*försöker låta som Nilla*

Susanna sa...

Underbara människa - tack för att du kom! Tusen Kramar tills vi ses igen/S

Fru Venus sa...

Det låter som ni haft det riktigt trevligt, och grattis till 800!! :-) Hoppas att inte du behöver tillbringa söndagen med att "reda upp" dessa älgar inför frysen...

Magica de Hex sa...

Maj: Jodå, allt är en tävling!
Susanna: Tusen kramar på dig själv. Rätt var det är så dimper jag ner i Bankok!
Fru Venus: Tack snälla. Älgarna får vi hem finstyckade så småningom - thank god!

Suzan sa...

ååhhh thai.... mums!