27 september 2010

Annan slags rapport

Dagens bästa: Jag är klar med pappas lägenhet! Den är tömd, ren och borta!
Dagens sämsta: Att jag glömt bort att flytta allt i en bokhylla på jobbet.
Dagens snyggaste: Min nya kappa.
Dagens fulaste: Sambons t-shirt.
Dagens piggaste: Grannens border collie.
Dagens varmaste: Min ullkofta.
Dagens kallaste: Att ro över sundet utan handskar.
Dagens doft: Hasseluddens kroppslotion.
Dagens bedrift: Att ta mig ur sängen.
Dagens njutning: Att jag snart får gå och lägga mig igen!

5 kommentarer:

Maj Korner sa...

Det där "sämsta" var ju inte så farligt. På en skala.

M/S Design sa...

Tycker det är synd att man måste sova en massa timmar försvinner som man skulle behöva till annat.
Mariana

nillas liv på pinnen sa...

Inte Öresund, hoppas jag?

nillas liv på pinnen sa...

Lite väl långt utan handskar, tänker jag.

Daniel sa...

Du verkar va en härlig sömntuta!;)