31 januari 2011

Du har plats 21 i kön ...

Fick idag med posten hem en utbetalning från något som outgrundligt som Payex finance AB. Jag hade tydligen gjort en "felaktig referens" ...? Jag blev då tvungen att:
A: Gå in på mitt bankkonto och kolla summan för att på så vis försöka härleda vilken j-a räkning jag betalat
B: Försöka knäcka gåtan varifrån pengarna kommer eftersom Payex är ett företag som anlitas av mängder av företag ...
C: När jag till sist anade att det är Boxer som är rätt företag ringde jag upp deras kundservice ... och där sitter jag nu ... på plats 21 i kön ...
D: Hur svårt kan det vara att - dels skriva ut vilket företag det kommer ifrån på utbetalningen - och dels bemanna sin kundtjänst med liiiite fler personer?

Medan jag har skrivit detta har jag hamnat på plats 16 i kön ...
Ska man verkligen behöva stå ut med sånt här???

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Nej, det ska man verkligen inte! Psykisk tortyr är vad det där är.

M/S Design sa...

B ringde också Boxer i går och när det blev hans tur efter en halvtimme kopplades han bort.
Lycka till

Maj Korner sa...

Jag förstår inte varför företag envisas med att säga vilken plats i kön man har. Det säger nämligen absolut ingenting.

Om de har 20 personer som jobbar och du har plats 21 så är det en bra köplacering.

Om de har 1 person som jobbar och du har plats 21 så är det inte det.