19 april 2011

Den motvilliga köksan

Den här veckan är jag "kaffetant" på jobbet. Det innebär att plocka i och ur diskmaskin, se till att det finns kaffe och hålla ordning i köket. På sätt och vis hade jag tur som fick en kort vecka, och å andra sidan så hade jag inget vidare flyt med att det är själva påskveckan. Detta eftersom jag då naturligtvis var tvungen att göra livet lite roligare för mina kollegor genom att bjuda på godis ... (nåväl, företaget bjuder, jag shoppar).
Och jag får ju egentligen inte äta godis! Ni vet alla extra kilon och det där ...
Tror ni jag har karaktär att låta bli? Have a guess!

4 kommentarer:

Maj Korner sa...

Jag tror du vräker i dig så du inte orkar äta lunch, blir hög på socker och fnissar hela eftermiddagen.

Magica de Hex sa...

Inte riktigt förstås ... men lite för många bitar blev det ...

M/S Design sa...

Svårt att låta bli!

nillas liv på pinnen sa...

Skicka godiset till mig! Jag orkar inte gå ut och köpa själv.