11 mars 2012

Liiite shopping

För att jag inte skulle få totalt frispel (på att sitta hemma vecka ut och vecka in ...) "offrade" sig sambon idag och körde mig till Kista centrtum. Meningen var att jag skulle köpa en ny bh som man kan dra över huvudet, typ sportvarianten, eftersom det är liiiite svårt att knäppa hyskorna på bh:n just nu (gips!).
Men det blev ingen illasittande mjukisdito. När jag satte den på mig så tryckte den ihop brösten till en hängig dubbelkulle mitt på bröstkorgen. HOLY! Inte klädsamt alls kan jag förtälja.
Jag fick trösta mig med en kortärmad, morgonrocksliknande, tunn bomullsjacka från Indiska. Märklig men fin.
Det var i princip min söndag. Hur har ni det?

8 kommentarer:

M/S Design sa...

Tillbringat den i trädgården och klippt gamla perenner!
Ha en skön kväll
Mariana

Shamrock sa...

Shopping som shopping... Själv har jag köpstopp nu(ska till London om en månad)

nillas liv på pinnen sa...

Och sedan när går livet ut på att ha snygga tuttar?

Magica de Hex sa...

mariana: du bara pysslar och pysslar i din trädgård. fint blir det.
shamrock: åh så härligt att möta våren i london!
nilla: allt handlar om stil sörru.

Maj Korner sa...

Och hur gör du nu då? Undrar vän av ordning. Med bh:n alltså.

Magica de Hex sa...

Det blidde ingen. Sambon får knäppa innan han går. Men imorse klarade jag faktiskt av det själv. Det går framåt.

Magica de Hex sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mockapocka sa...

Men att du ens ids ta på dig bh när du går hemma! Skulle inte jag göra. Bh:n är det första som flyger av när jag kommer hem. Ogillar i högsta grad detta obekväma hängsle.