1 april 2012

Inte möe att förtälja

Rapport:
Vi grillar lax utomhus ikväll. Och väntar på att femte säsongen av Mad Men ska ta sin början ikväll klockan 22.00-24.00! Ska bli intressant att se om jag orkar hålla mig vaken.
Armen värker av bara faen (fortfarande) och jag käkar morfin morgon och kväll.
Alla festligheter är överståndna (tack och lov), senast var på jobbet i torsdags med trevlig middag och dito vin.
Jag har pyntat trädgården, vår lilla ek har fått påskfjädrar och så har jag "snott" lite björkris som har fått ulliga och gulliga fjädrar (inomhus).
Jag har inte kommit på nåt kul aprilskämt ännu att lura sambon med. Tips?

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Näe, har du fortfarande så ont att du måste äta morfin morgon och kväll?! Nu tycker jag verkligen synd om dig...=( Jag skulle bli galen. Ska det verkligen vara så?

Och inte har jag några ljugartips. Det bär mitt ärliga hjärta emot att ljuga så jag gör aldrig det. Nej, jag skojar bara. Men jag tycker det är mer raffinerat att ljuga de dagar som inte är första april, då är folk också mer lättlurade. Testa får du se.

<3

AnnCharlott sa...

Så hur gick det, orkade du hålla dig vaken?

Magica de Hex sa...

Nilla: Jag är så dålig på att luras. har du några tips så här andra april då?
Anncha: Ja, jag orkade hålla mig vaken!

nillas liv på pinnen sa...

Alltså, man kan ljuga om vad som helst. När du är på väg att säga något som är sant kan du bara vända på det och simsalabim är det en lögn.