17 maj 2012

Detta har hänt ...

Här kommer en liten uppdatering sen sist. Detta är veckan då jag - äntligen - började gå långt igen. Dvs gå timmeslånga promenader eftersom jag åter lagt på mig kilon som lagt sig som en totalt missklädsam limpa runt magen/(fd) midjan. Igår när det var halvdag på jobbet GICK jag stan runt tills jag fick ont i fötterna (asfalt är ganska oskönt underlag). Därför har jag nu införskaffat nya gympadojjor för att i möjligaste mån kunna njuta av alla dessa kommande promenader.
Veckans höjdpunkt inträffade igår då jag blev bjuden på middag på en alldeles förtjusande liten fransk restaurang, Chez Betty (de har bara sex bord). Det var min allra äldsta väns (vi träffades när vi gick i nian!) födelsedagspresent till lilla moi. Åh, så gott lamm vi åt. MUMS.
Pöss på er.

Inga kommentarer: