13 juni 2012

Sommaren som kom av sig ...

Nu ska jag snart ha semester (går redan till midsommar ovanligt nog). Och då vill jag ha liiite mer värme. Kan någon ordna det, tack. Kan Gud? eller Hillary Clinton?
Javisst ja, skulle också berätta att jag inte var särskilt förtjust i förra bokcirkelboken, Den motvillige resenären, av Jenny Diski. Långrandig och kokett är nog de ledord jag skulle vilja sätta på den boken. En härlig diskussion om den blev det hur som helst. Hoppas Båten av Nam Le som Lotta har valt är bättre. Det är väldigt roligt att vara med i en bokcirkel.
Det var allt för idag.

4 kommentarer:

mockapocka sa...

Ja, vem fixar värmen? Börjar bli lite brådis nu.

G sa...

Båten - det är starka grejer det. Ska bli roligt att höra vad du tycker! Skön sommar och mycket sol!

M/S Design sa...

Tycker värmen redan har kommit!
Gillar lite lagom.
Ingen av dom böckerna har jag slukat...

Magica de Hex sa...

Nä hörrni ingen vidare värme! Vem är du G?