1 september 2012

Visst är det konstigt ...

Jag har bloggat ända sedan fan gick i kortbyxor - men har för närvarande tappat några sugar. Funderar allvarligt på att lägga ner den här bloggen och kanske starta en ny (så småningom), med en annan profil och inriktning.
Status: I morgon åker maken på jakt (björn och älg) i en dryg vecka och jag får lite skön isolation. Visserligen fyller äldsta dottern 40 år på måndag, vilket ska firas på restaurang (gillar inte att fira folk på krogen ...), och sedan är det 10-årsjubileum för LasseMaja-deckarna vilket ska firas med fiiiin middagsinbjudan på Bonniers anrika villa på Djurgården (Manilla) till vilken jag är inbjuden. Var därför tvungen att inhandla ny klänning (med mönster av stora svanar)! 
Och snart är det bokmässa och jag ska få vara där i två dagar utan att jobba i monter! Tänker gå på minst åtta seminarier, köpa massa böcker och dricka vin i mängd. Får dessutom väldigt trevligt bloggsällskap på själva framsidan.
TJOHO!


10 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Det blir roligt! Jösses.

M/S Design sa...

Massa trevligt på gång!!

Jenny sa...

Läste ett ga inlägg. Att du blivit antagen på dina synopsis. Hur lyckades du med det?' överallt på förlagssidorna står det ju att de "bara" vill ha in färdiga manus och inget annat. Nyfiken! Ska själv snart skicka in mitt första manus. ( min deadline 30 sept). Har du något tips?

Magica de Hex sa...

Jenny: Det var faktaböcker och ett väl utvecklat synopsis inkl kapitelrubriker.

Magica de Hex sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

:) Okej!

Mika sa...

Nej...jag tycker inte du ska lägga ner.
Bara starta om nytt, här och nu! Ska bli spännande att se vad du hittar på.
(Fan i kortbyxor... fniss!)

Mika

Miss Upsey Daisy sa...

Man kan ju pausa lite försiktigt?

Mika sa...

Nej inte pausa försiktigt...

Susanna sa...

Lägga ner tycker jag var en dålig ide, vad skall jag då läs! Kram - hör av mig när det lugnat ner sig :)