25 oktober 2012

Snyggt?

Lite omfixat härinne som ni kan se. Kände att jag behövde lite nytt och fräscht och fick fin hjälp av Bokstavligt talat, tack! Kanske blir detta den nytändning jag behöver för att blogga lite mer regelbundet igen. Snyggt, eller?
Framöver kommer jag nog att prata mer om böcker och ganska mycket om den skrivarkurs för unga som jag just sitter och filar på. Ska antagligen testa den i en av huliganernas klass om någon månad, en klass fyra. Om det blir av kommer ni att kunna följa den processen här.
Och som sagt - i morgon bär det av till Peking. Är bortrest i nio dagar, ni får väl njuta av den fina layouten i brist på inlägg, he, he.

Böcker jag har med mig till Peking är:
Kina för nyfikna av Pekka Mykkänen
Mrs Dalloway av Virgina Woolf
Drama Queen, antologi av flera svenska kvinnliga författare

nǐhǎo  (你好) (hej)

2 kommentarer:

M/S Design sa...

I min dator ser det inget vidare ut!
Ha det så trevligt på resan!!!
Fota någon trädgård så jag får se om du ser någon.
Mariana

Magica de Hex sa...

Oki M/S. Har du en väldigt gammal dator? Ska försöka hitta en trädgård att fota!